Отже, ДЕНЬ ПЕРШИЙ
Перше заняття розпочалося о 8:30. На загальному зібранні всіх учнів мовного табору було вирішено назвати табір "Friends", а також були складені правила поведінки в таборі, за які учні одноголосно проголосували.
САMP RULES
1. Speak English
2. Be Positive
3. Smile
4. Be friendly
5. Do not throw litter
6. Do not leave the camp without permission
7. No homework
8. No tests
9. Respect each other
Кожна група вибрала собі назву та діти вивчили девіз
“RAINBOW”
“We
learn English.
We have fun.
We are children of the Sun!”
Перше заняття розпочалося о 8:30. На загальному зібранні всіх учнів мовного табору було вирішено назвати табір "Friends", а також були складені правила поведінки в таборі, за які учні одноголосно проголосували.
САMP RULES
1. Speak English
2. Be Positive
3. Smile
4. Be friendly
5. Do not throw litter
6. Do not leave the camp without permission
7. No homework
8. No tests
9. Respect each other
Кожна група вибрала собі назву та діти вивчили девіз
“CRAZY FRUITS”
“Summertime is time for play.
We are happy all the day.
Fruits are real nice
So be sure to have a slice”
We are happy all the day.
Fruits are real nice
So be sure to have a slice”
“RAINBOW”
“Red and orange, red and orange,
Yellow, green and blue.
Colours of the rainbow
Shine for me! Shine for you!”
Yellow, green and blue.
Colours of the rainbow
Shine for me! Shine for you!”
“SUNSHINE”
We have fun.
We are children of the Sun!”
В перший день був підготовлений куточок мовного табору, а також кожна група підготувала малюнки, які відповідали їхнім назвам.
Діти повторили лексику з тем "Colours", "Fruits"
ДРУГИЙ ДЕНЬ був присвячений темі «We are the campers”. Відбулась віртуальна подорож країнами світу, а також діти "відвідали" Лондон.
ТРЕТІЙ ДЕНЬ. Була проведена вікторина «English is my favouite subject”. А також учні переглянули мультфільм на англійській мові
ЧЕТВЕРТИЙ ДЕНЬ
Різнокольоровий світ навколо нас. Розучування пісень, віршів про пори року, кольори.
Діти підготували малюнки та виготовили постер з різнокольорових пальчиків, де написали свої очікування. Наприклад: "I want to play", "I want to improve my English", "I want to sing songs"...
ДЕНЬ П'ЯТИЙ
Діти подорожували до країни граматики. Заняття було проведено у формі гри та конкурсів. Діти повторили неправильні дієслова, дієслово "can" і т.д.
Різнокольоровий світ навколо нас. Розучування пісень, віршів про пори року, кольори.
Діти підготували малюнки та виготовили постер з різнокольорових пальчиків, де написали свої очікування. Наприклад: "I want to play", "I want to improve my English", "I want to sing songs"...
Діти подорожували до країни граматики. Заняття було проведено у формі гри та конкурсів. Діти повторили неправильні дієслова, дієслово "can" і т.д.
РОЗРОБКА ЗАНЯТТЯ
А також потрібно відмітити, що кожен день починається з проведення руханок та Energizer.
ORIGINALS
Немає коментарів:
Дописати коментар