Уміння
|
Клас
|
|||
1
|
2
|
3
|
4
|
|
Сприймання на слух (Аудіювання)
|
Обсяг
прослуханого у запису матеріалу (у межах)
|
|||
1
хв
|
1-1,5
хв
|
1,5-2
хв
|
2
хв
|
|
Зорове сприймання (Читання)
|
Обсяг одного
тексту в словах (у межах)
|
|||
20-50
|
50-80
|
80-100
|
100-150
|
|
Усна взаємодія(Діалог)
|
Висловлення
кожного співрозмовника у репліках, правильно оформлених у мовному відношенні
(у межах)
|
|||
1-3
|
3
|
4
|
5
|
|
Усне продукування (Монолог)
|
Обсяг
висловлення у реченнях (у межах)
|
|||
1-3
|
3-4
|
4-5
|
5-6
|
|
Писемне продукування (Письмо)
|
Обсяг
письмового повідомлення у словах (у межах)
|
|||
5-10
|
10-25
|
25-40
|
40-50
|
Все для вчителя англійської мови та тих, хто бажає вивчати англійську
четвер, 30 серпня 2018 р.
Орієнтовні параметри навчально-пізнавальних досягнень учнів. Початкова школа
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Немає коментарів:
Дописати коментар