четвер, 30 серпня 2018 р.

Загальні характеристики ситуативного спілкування. 1 клас. Програма Савченко

Тематика ситуативного спілкування
Мовний інвентар – лексичний діапазон
Мовленнєві функції
Я, моя родина і друзі
члени родини
числа від 1 до 10
вік молодших членів сім’ї
·        привітатися
·        попрощатися
·        вибачитися
·        подякувати
·        представити себе/когось
·        називати/описувати когось/щось
·        ставити запитання і відповідати на них
·        розуміти та виконувати прості вказівки/інструкції/команди
·        розуміти прості інформаційні знаки
·        вітати зі святом
·        виражати настрій
Дозвілля
кольори
іграшки
дії
дні тижня
Природа
домашні улюбленці
Свята
(в Україні та у країні виучуваної мови)
назви свят
вітання
Харчування
просте меню
Школа
шкільне приладдя
шкільні меблі


Навчальна програма є рамковою, а відтак не обмежує діяльність учителів у виборі порядку вивчення та змісту кожної теми. Деякі теми можуть вивчатись інтегровано, наприклад, Я, моя родина і друзі + Свята й традиції, Я, моя родина і друзі + Помешкання.
Мовний інвентар є орієнтовним і добирається відповідно до комунікативної ситуації, потреб учнів та принципу концентричного навчання. Він не є метою навчання, тому й не розглядається як окремі лексичні або граматичні теми.
Розпочинаючи вивчення іноземної мови, учні початкової школи ще не достатньо володіють лінгвістичними поняттями рідної мови. Тому граматичні структури засвоюються імліцитно пшляхом сприймання мовленнєвих зразків у комунікативних ситуаціях. Більшість граматичного матеріалу вивчається на рівні лексичних одиниць: учні засвоюють окремі граматичні явища у мовленнєвих зразках, і їм не потрібно пояснювати морфологічні та синтаксичні зв'язки між частинами мови або структурними одиницями, що входять до зразка.

Немає коментарів:

Дописати коментар